3D scan pomáhá realitním makléřům


Zabýváte se prodejem nemovitostí jako realitní zprostředkovatel a máte ve své nabídce desítky rodinných domů, rekreačních chat či pozemků? Pak si sám sobě položte otázku, zda je vaše nabídka pro klienty dostatečně atraktivní z hlediska popisu objektů na vašem webu či v realitních novinách. Každá realitní kancelář si volí své vlastní metody a postupy prodeje a tomu pak také odpovídá image celé firmy. Je vám zřejmě jasné, že čím lépe realitka zapůsobí na potenciální zájemce o prodej či koupi, tím větší šance na úspěch v podnikání.

prodej domů

Na výrazném podílu ve vašem úspěchu pak mají „produktové fotografie“ nabízených realit. Jestliže jsou v dostatečném rozlišení a velikosti, klient se pak může lépe a odpovědněji rozhodovat již z domova, aniž by dotyčný objekt navštívil. Někdy ale pouhé fotky nestačí. Nevýhodou fotografování je totiž jejich omezená plasticita, žádný snímek vám nemůže poskytnout trojrozměrný efekt, i kdyby byl zhotoven profesionálním fotografem a s vynikající kompozicí.

realitní činnost

Nad tímto problémem se již zamyslela řada prozíravých jedinců a vytvořili softwarovou trojrozměrnou projekci, takzvaný 3D scan Matterport. Nabízený objekt se tu na monitoru počítače jeví tak, jako kdybyste se nacházeli přímo v jeho blízkosti a sledovali okolní prostor svým zrakem. Všimněte si, že jsme zde použili výraz „prostor“ nikoli „plochu“. 3D prostorový efekt je totiž něco úplně jiného, než záběry statického objektivu fotoaparátu, vy tak máte možnost prožít jakousi virtuální realitu přímo v místě nabízené nemovitosti či pozemku, ať už si chcete prohlédnout interiér, nebo vnější prostředí.

Každý klient má tak možnost prohlédnout si nabízenou realitu do nejmenšího detailu ze všech úhlů pohledu, a může velmi snadno posoudit, zda jej osloví, či neosloví. Nemusí pak ztrácet čas zbytečnými http://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/kryl-karel/zbytecna-laska-278454 prohlídkami něčeho, co jej nezajímá, a to také samozřejmě šetří čas, energii i peníze samotné realitní kanceláři.