Marketing má velkou sílu. Proto by si na něm každá firma měla dát opravdu záležet, aby byl co nejlepší. Reklama je k tomu, aby se zvýšilo povědomí o vaší firmě. Díky reklamě o vás bude vědět více lidí, dostanete se jim do podvědomí a zaregistrují vaší značku. Bez reklamy by firmy nemohli téměř existovat, jelikož by o nich nikdo nevěděl. Ten, kdo má silnou marketingovou strategii, tak může mít daleko větší úspěch, než firma, která má třeba kvalitnější a levnější produkty, ale menší marketingovou kampaň.
Marketing má spoustu odvětví, oborů a druhů. Největším odvětví poslední doby je online marketing. S nárustem internetu se stal online marketing tím hlavním v celém oboru marketingu. Uskutečňuje se pomocí internetu, sociálních sítí, webových prohlížečů, webových vyhledávačů. Reklamy, spolupráce, bannery…všechno tohle spadá do online marketingu. Pokud navštěvujete internet, je stoprocentní jistota, že jste někdy narazili na online reklamu.
Ale spousta firem se vrací i ke starším metodám marketingu. Například reklamní předměty. Reklamní předměty si nechává vyrábět firma a poté je distribuuje mezi své zákazníky, mezi své zaměstnance, veřejnost a podobně. Reklamní předměty jsou skvělé v tom, že se jedná o levnou variantu marketingu, a přitom velmi efektivní. Pokud jsou reklamní předměty pořád na očích, lidé si lépe zapamatují značku, logo firmy, nebo název vaší firmy. A co může být reklamní předmět? Dnes už opravdu cokoliv. Reklamní textil, jako například trička, mikiny, čepice, šátky a podobně. Dále to mohou být hrníčky, USB flashky, klíčenky, placky, potraviny a podobně.
Dále mohou být formy marketingu například novinové články, billboardy, reklamy v časopisech a podobně. Zkrátka kdykoliv uvidíte nějakou formu reklamy, vidíte zároveň i určitou formu marketingu, kterou propagují různé firmy.